nästan ny blogg :3

HALLLO !

låt oss säga att denna bloggen är ny och att jag aldrig har bloggat på den innan?
för nu börjar jag igen :)
asså vet att jag typ bloggar i en vecka sen slutar..
hehehhe..
men jag ska FÖRSÖKA !

nu är jag med emmalie :3

vi är supersnygga vivet, :3

heh, åt frukost runt tre halv fyra  idag :3
det blev rosapannkakor :D

myspyyys <3



mmmmm !


jo, va har vi mer gjort?
städat nisses bur, gjort n ny header, typ?
och juste, vi har gjort glass :3
intressant :3

sen kanske linn kommer och kollar på film med mig och emmalie, yey !
filmmys med två fina flickor, kan det bli bättre? :D

bye <3





Kommentarer
Postat av: Tinde

OMG OMG OMG!!! SUPER DUPER MEGA ÜBER SNYYYYGG HEADER!?!?!?!? :DDDD <3

2011-08-15 @ 22:04:27
URL: http://tiindeludviigson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0